Манас жыры
Сабақ: қазақ әдеиеті |
Мектеп:С. Датұлы ЖОМ |
||||||||
Мерзімі: |
Мұғалімнің есімі: Осимова Б. |
||||||||
Сынып: 6-сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: «Манас жыры» |
|||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты:Жырдың мазмұнымен танысады. Тақырыптың негізгі идеясын ашады. |
|||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: «Манас» жырымен, мазмұнымен танысады, Кейіпкерлерге мінездеме береді. Тақырыптың мазмұнын айта алады.
|
||||||||
Көпшілігі: Жырдың мазмұнымен танысады. Тақырыптың негізгі идеясын ашады. Кейіпкерлердің ұнамды және ұнамсыз қырларын ашады. |
|||||||||
Кейбірі: Жырдың мазмұнымен танысады. Тақырыптың негізгі идеясын ашады. синквейн тәсілімен өлең шығарады, эссе жазады. Қазақтың эпостық жырларымен салыстырады.
|
|||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар: оқушылар тақырып бойынша өз ойларын жеткізе алады. |
||||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Манас жыры, Манас батыр, ел қорғау, аттың шабысы, тау мен тас |
|||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
Талқылауға арналған тармақтар: «Манас жыры» қазақтың қай жырымен ұқсас және ұқсастығы неде деп ойлайсыз? |
||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: «Эпостық жыр» тұжырымдамалық карта 1.Әлемге белгілі ақын-жазушыларды айта аласыздар ма? 2. «Манас жыры» қазақтың қай жырымен ұқсас және ұқсастығы неде деп ойлайсыз? 3. Бұл жырдың идеялық мазмұны қандай? |
|
||||||||
Алдыңғы оқу: А.С.Пушкиннің «Балықшы мен балық» ертегісі, Ш.Айтматовтың «Ақ кеме» әңгімесі, Крыловтың мысалдары әлемге белгілі ақын-жазушылар |
|||||||||
Жоспар |
|||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланғн жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелер) |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Басталуы
Ұйымдас-тыру кезеңі 3минут
Үй тапсырма-сын сұрау 10 минут
Негізгі бөлім 13 минут
Таным дерек
Сергіту сәті 2 минут
Қорытын-дылау 10 минут
Дәптермен жұмыс
Кері байланыс 3 минут
Бағалау 2минут
Үйге: |
Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру үшін «Шаттық шеңберін» құрамын. Армысың күн, армысың
аспан! оқушылардың сабаққа қатысуын тексеремін, сабақтың мақсаты мен өту формасын түсіндіремін.
Топқа бөлу І. «Байшұбар» тобы : Алпамыс, Гүлбаршын, Тайшық, Құлтай, Ұлтан ІІ. «Тайбурыл» тобы: Құртқа, Тоқтарбай, Естеміс, Көбікті, Қобыланды ІІІ. «Ақбозат» тобы: Төлеген, Жібек, Бекежан, Шеге, Сансызбай Жаңа тақырыпты меңгерту. «Елші» әдісі бойынша. Топтық жұмыс орындау үшін «Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы тапсырма беремін. «Эпос деген не?»
Әр топ өздеріне берілген тақырып бойынша оқулықпен жұмыс жасайды.
Дыбыстық жазба тыңдату. Таным дерек (Тұжырымдамалық карта)
Топтық жұмыс: І топ: Манас кім? Топтастыру стратегиясы. ІІ топ: Манас пен Алпамысты салыстыру. ВЕНН диаграммасы ІІІ топ: Манастың ерліктерін сипаттау.
Сөзмаржанды талдау
Роst-it әдісі Не үйрендім? Не оңай болды? Не қиын болды? Нені білгім келеді? кері байланыс берулерін сұраймын
«Жалғыз аяқ жол» әдісін қолданып оқушылар игерген білімдеріне шолу жасайды.
Тақырыпты түсініп оқып, соңындағы сұрақтарға жауап жазу.
«Басбармақ» әдісі |
Оқушылар-дың дұрыс жауаптары-ның саны бағалау парақшасына жазылады.
Белгіленген критерийлер бойынша «Бағдаршам» әдісі арқылы бағаланады
Қалыптастырушы бағалау.
|
Оқулық. 6-сынып, электронды оқулық. Слайдтар. Бағалау парағы |
||||||
|
|
|
|
|
|||||
Қабілеті жоғары оқушыларға берілетін тапсырмалар: |
Жоғары деңгейлі тапсырмалар беру. Метафораларды табу. Красвортар құрастыру. |
||||||||
Қосымша көмекті қажет ететін оқушылармен жұмыс: |
Тақырыпты түсініп оқып, соңындағы сұрақтарға жауап жазу |
||||||||
Пән аралық байланыс: Қауіпсіздік ережелері: АКТ-мен байланыс: Құндылықтардағы байланыс: |
Тарих, музыка
электронды оқулық
|
||||||||
Рефлексия |